I går kväll var vi på en fest anordnad av LRF i Gagnef, mycket prat och mycket skratt. Att träffa kollegor är kul speciellt då det sker under andra former än när nått gått sönder och man förtvivlat letar grejer hos varann. Då vi köpte Österfors 2012 är vi väl fortfarande lite utbölingar i Gagnef och en del kom nog och pratade för att kolla in vilka vi egentligen är. Vi som är så tokiga så vi har kor på två ställen😀.

Här betalar vi ut lönerna den 10:onde i månaden, kvar sedan Milko tiden då mjölklikviden kom då🙂. Det här med att få in lönelapparna är kanske det jobbigaste, men till slut händer det👍. Nu är de klara och det känns alltid skönt, nu blir det att ta tag i scheman och semestrar. Ibland är man lite avensjuk på dom som kan slå igen verksamheten v 29-31. Här är just de veckorna lite av hårdvaluta speciellt v 31 då det är Classic car week. Inte alla är intresserade av stora bilar men de flesta är. Sen är det ju så att SRB stämman oxå infaller v 31 i år så lite svettigt kommer det att bli 😅.

Bygget fortskrider, nu är alla skrapgångarna klara samt färdig gjutet i storboxarna. Vädret är torrt och det är bra för bygget, men regn vore väldigt välkommet så vi hoppas på vädergudarna🌧.