Jag mins stämmomiddagen i år när vi fick höra en sång om hette ”det regnar kor”. Här regnar det kalvar😅, vårt nya kalvstall med plats för 24 kalvar fyllde vi på 10 dgr. Nu hoppas vi att det lugnar ner sig lite så några blir 14 dgr och kan flytta till Österfors. Vi har fortfarande kor som kalvar i den gamla, men nu är det bara två kvar och när de kalvat bommar vi igen😀😀👍. Kanske inte syns men det är kalvar i alla.Den här veckan ska stallet bli klart och på torsdag kommer de från länstyrelsen och kollar den sista delen. Problemet just nu är att vi inte riktigt funnit nya rutiner hur vi ska jobba utan springer lite runt som yra höns🐔Vi kommer nog att landa så småningom. Förra veckan var jag, Bengt och Mickis på första Lean träffen i Västerås. Kändes lite som att köp en Whitebourd tavla, städa verkstan och bli lycklig. Men antar att det blir bra och tror det är just det vi behöver just nu. Nu ska vi åka och äta hos ngr kompisar, behöver det oxå just  nu. Till sist “en bild över Siljan i höstfärger.