Välkommen till SRB-klubbens Årsmöte

Fredagen den 16:e januari 2015 på Hotell Skansen Färjestaden

Vi börjar kl. 19.00 med en tvårätters middag. Därefter följer årsmötesförhandling och utdelning av priser till hållbara och högavkastande kor.

När årsmötet är slut är puben öppen för de som önskar.

Tips: Ta ledigt på eftermiddagen och besök Hotell Skansens omtalade SPA-avdelning. Låter det intressant? Gå in på www.hotelskansen.com och läs om vad det finns att välja på. (Ni som är intresserade får boka det själva)

Det finns 2 olika menyer på både på huvudrätt och dessert:

Huvudrätt :

Fisk. 220:-

Torskrygg med gulbeta, sardeller, kaprisbär samt mandelpotatispure med parmesan och rostad vitlökssås

Kött 240:-

Williams Plankstek med Oxfile. serveras med Cafe de Paris- och vitlökssmör eller hemslagen Bearnaisesås.

Dessert :

Citronpaj med jordgubbssorbet 75: –

Havtornsparfait med hjortronmylta med bourbon och vanilj 75:-

Anmäl till Marie Lövquist senast fredagen den 9:e januari. Mail eller sms marie.lovquist@telia.com eller 070-3823853

Skriv hur många som kommer barn resp. vuxna och vad var och en vill äta, både huvudrätt och efterrätt. OBS! Viktigt!

Välkomna! Önskar Kalmar SRB-klubb