SRB-FÖRENINGEN UTLYSER EN FOTOTÄVLING!
Har du några riktigt fina kort på SRB-kor, kvigor, kalvar eller tjurar som du skulle vilja dela med dig av? Under december månad kan du skicka in dina bästa bilder till föreningen och vinnarna kommer att presenteras både på sociala medier samt i SRB-bladet nr.1 2021. Första priset är sex stycken SRB-muggar, andrapris är valfritt plagg ur SRB-shopen samt tredjepris en goseko/ slips och vattenflaska. Fjärde till tiondepris är pennor, smörknivar och doftkor.

Föreningen önskar efter avslutad tävling att använda de fina bilderna i marknadsföringssyfte av SRB, självklart med namn på vem som tagit bilden. Vinnande bild kommer även att pryda framsidan av kommande SRB-bladet.

Låter det som ett roligt uppdrag? Skicka dina fina kort och var med och tävla om fina priser! Varje deltagare kan ha flera bidrag. Bidragen skickas till maria.eriksson@srb-foreningen.se, senast den 31 december 2020.

Vi ser fram emot många fina foton!