SRB-FÖRENINGENS ÅRSSTÄMMA 2024

Foto: Selma Spa

VÄLKOMNA PÅ SRB-FÖRENINGENS ÅRSSTÄMMA 2024!

Årets stämma arrangeras av Värmlands koklubb och går av stapeln den 4 -6 augusti på Selma Spa i Sunne. Enligt tradition är det första kvällen riksmästerskap i exteriörbedömning och grillkväll. I år kommer det även arrangeras kobingo! Andra dagen förs det stämmoförhandlingar, prisutdelning och efterföljande middag med dans på kvällen. Under dag tre bjuds det på studiebesök på två gårdar.

ANMÄLAN
ANMÄLNINGSFORMULÄRET skickas till SRB-Föreningen: info@srb-foreningen.se senast den 31 maj. Observera bekräftelsemail efter att anmälan är genomförd.

Boendet bokas direkt till Selma Spa: sales@selmaspa.se. Ange bokningsnummer 019189.

Alla detaljer runt stämman är presenterade i SRB-bladet nummer 1 2024 men går även att ladda ner nedan.

PROGRAM STÄMMODAGARNA

HITTA HIT & DELTAGARAVGIFTER

ATT SE OCH GÖRA I SUNNE MED OMNEJD

Senare kommer även programmet för stämmodagen och presentation av studiebesöksgårdarna att presenteras samt att stämmohandlingar kommer finnas tillgängliga på sidan.

VÄLKOMNA!

Läs mer om Selma Spa:

Vill du vara med och sponsra SRB-Föreningens stämma? Årsstämman är en årlig tradition och ett mycket uppskattat arrangemang som samlar hundratals lantbrukare och rådgivare från hela landet. Ta chansen att knyta nya kontakter! Kontakta föreningen på info@srb-foreningen.se för att ta del av de olika sponsorpaketen.

Våra sponsorer