Nu är det återigen dags att kicka igång årets fototävling! Tycker du det är roligt att fota SRB-kor i fina miljöer? Då har vi det perfekta uppdraget för dig! Genom att skicka in sina finaste foton på röda kor, tjurar, kvigor eller kalvar till SRB-Föreningen deltar man i SRB-Föreningens fototävling 2023. När alla bidrag är inskickade publiceras de på föreningens hemsida, där man kan gå in och rösta på sin favorit. De bilder som får flest röster kommer sedan att pryda SRB-Föreningens almanacka 2024 och förstaplatsen blir även omslagsbild i SRB-bladet nr. 1 2024. Skicka in dina bidrag senast den 20 november till maria.eriksson@srb-foreningen.se. Märk mailet med ”Fototävling 2023” och skriv i mailet namnet på personen som tagit bilden.

Föreningen önskar efter avslutad tävling använda bilderna i marknadsföringssyfte och önskar att ni godkänner detta i samband med sändning av foton. Önskar alla deltagare stort lycka till!

Foto: Vinnaren av SRB-Föreningens fototävling 2022 – Signe Olofsgård