Till er som anmält er till stämman och bokat boende på Ystad Saltsjöbad: Det har tyvärr varit strul med de betalningslänkar som skickats ut och det är många av er som inte fått någon länk. Ystad Saltsjöbad meddelar att de skickar ut nya länkar till de som inte betalat rummen (och förmodligen inte fått en länk tidigare) under vecka 30. Sista betalningsdag den 30 juli 2023.

Har ni inte fått länken under denna veckan är det viktigt att ni i första hand kontaktar hotellet på konferens@ysb.se eller annars till maria.eriksson@srb-foreningen.se samt 0706 – 62 67 98.

Sidan över årsstämman på SRB-Föreningens hemsida har uppdaterats med digitala stämmohandlingar för er som deltar på stämmoförhandlingarna den 7 augusti. Fullmäktige och presidiet fått dem hemskickade men det kommer även finnas utskrivna dokument på plats på stämmodagen. Inom kort kommer det även finnas vägbeskrivning till studiebesöksgårdarna på hemsidan.

Foto: Ystad Saltsjöbad