Söndag 4 augusti

Incheckning på Hamnhotellet från kl 15. Buss börjar gå ca 17  till Lövsta naturbruksgymnasium, Romakloster för riksmästerskap i exteriörbedömning och grillkväll.

Måndag 5 augusti

SRB föreningens årsstämma på på konferensanläggningen Visby Strand en kort promenad från Hotellet. Stämman är kl 8,30-ca 16. På kvällen festmiddag med dans på Visby Strand.

För medföljande finns det mycket att göra i Visby. Det är bland annat medeltidsveckan i Visby 4-11 augusti med massor avaktiviteter se mer på www.medeltidsveckan.se .

Tisdag 6 augusti

Avresa med buss kl 8 från hotellet. Vi kommer att göra ett gårdsbesök och även göra en sightseeing i det vackra landskapet och innan vi äter lunch.Sedan åker bussarna direkt till färjan som avgår 13,15 Oskarhamn resp 14.45 Nynäshamn.

Anmälan till SRB stämma 2013  senast 1 juni.

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA ÖNSKAR

GOTLANDS SRB KLUBB

Boende på Hamnhotellet och några stugor är bokade på  Gustavsvik semesterby.OBS Färjan bokar ni själva och betalar till Gotlandsresor.Rummen betalas direkt till hotellet Övrigt faktureras.

Bindande anmälan. Sena avbokningar debiteras .

Anmälningsblankett i pdf format.   Stämma Visby 2013