SRB-FÖRENINGENS FOTOTÄVLING 2022

Nu drar vi i gång årets fototävling! Har du de finaste fotona på SRB-kor som du skulle vilja dela med dig av? Det kan såklart även vara en kalv, kviga eller tjur också. Bidragen skickas in under november och därefter publiceras alla bilderna på föreningens hemsida, där man kan gå in och rösta på sin favorit. De bilder som får flest röster kommer sedan att pryda SRB-Föreningens almanacka 2023 och förstaplatsen blir även omslagsbild på SRB-bladet nr. 1 2023.

Låter det som ett roligt uppdrag?
Skicka in dina foton senast den 25 november till maria.eriksson@srb-foreningen.se. Märk mailet med ”Fototävling 2022” och skriv i mailet namnet på personen som tagit bilden. Därefter kan man under de första veckorna i december rösta på sin favorit.

Föreningen önskar efter avslutad tävling använda bilderna i marknadsföringssyfte och önskar att ni godkänner detta i samband med sändning av foton.

Önskar alla deltagare stort lycka till!

Förstaplatsen 2021: Marie Lövquist