Nu är vi precis hemkomna igen efter årets SRB-stämma, så där glad och lagom trött som man alltid blir efter tre intensiva dagar med de härliga människorna i vår förening. Tack till årets arrangörer för ett fantastiskt arrangemang. Ni har lagt ribban högt för oss i Jönköpingsklubben inför nästa år. Tack också till både gamla och nya styrelsekollegor och även till alla medlemmar som kommer på stämman och gör den till den trevliga mötesplats det är.
Detta kan man verkligen kalla en grill. Dagens lunch på Rabbalshede lagades effektiv till med rejäla doningar.

På väg hem från Vänersborg stannade vi till på Kålland och handlade mejeriinventarier från ett par pensionerade gårdsmejerister. Nu har jag både ostformar, två dräneringsbord, en dräneringshylla och lite annat smått och gott till mitt mejeri.