Nu är det återigen dags för SRB-Föreningens fototävling! Vid fototävlingen som gick av stapeln i slutet av 2020 fick vi oerhört bra respons och fick in så många fina bidrag. Vi tror att det finns ännu fler fina foton att visa upp på de röda korna så vi hoppas att så många som möjligt vill vara med!

Styrelsen utser de 12 bästa bilderna och dessa kommer pryda en almanacka som kommer att säljas i SRB-shopen under december. Förstaplatsen kommer att bli omslagsbild av SRB-bladet nr. 3 2021. Dessutom kommer SRB-Föreningen att presentera en julkalender i december där bidrag kommer att visas på hemsida och sociala medier.

Skicka ditt bidrag till maria.eriksson@srb-foreningen.se. Märk mailet med ”Fototävling 2021” och skriv i mailet namnet på personen som tagit bilden. En bonus är om man även vill skriva några rader om djuret som är med på bilden. Senast den 4 oktober vill vi ha era bidrag.

Föreningen önskar efter avslutad tävling använda bilderna i marknadsföringssyfte av SRB och önskar att ni godkänner detta i samband med sändning av foton.

Önskar alla deltagare stort lycka till!

Foto: Sofie Warefelt, tredjeplats i fototävlingen 2020.