SRB-FÖRENINGENS ÅRSSTÄMMA 2023

VÄLKOMNA PÅ SRB-FÖRENINGENS ÅRSSTÄMMA 2023!

Årets stämma arrangeras av Skånes SRB-klubb och går av stapeln den 6 – 8 augusti på Ystad Saltsjöbad. Enligt tradition är det första kvällen riksmästerskap i exteriörbedömning och grillkväll. Andra dagen förs det stämmoförhandlingar, prisutdelning och efterföljande middag med dans på kvällen. Under dag tre bjuds det på studiebesök på två gårdar. Sista anmälningsdag har passerat men programmet för de som anmält sig finns här.

Sista dag för avbokning var den 9 juli och därefter får man stå för kostnaderna för de delar av arrangemanget man anmält sig till samt hotellrum man bokat. Vid särskilda skäl för avbokning kontakta maria.eriksson@srb-foreningen.se snarast.

Nedan finns även information om hur man hittar till Ystad Saltsjöbad, presentation av studiebesöksgårdarna och vad man kan se och göra i Ystad med omnejd.

Program stämmodagarna

Program stämmodagen

Presentation studiebesöksgårdar + vägbeskrivning till studiebesöksgårdarna

Hitta hit & deltagaravgifter

Att se och göra i Ystad med omnejd

För information om fler turistmål, besök gärna Ystads Kommuns hemsida samt Visit Skåne – din guide till Skåne. Det finns hur mycket fint och intressant att besöka!

För de som deltar på årsstämman den 7 augusti finns stämmohandlingar samlade nedan:

Föredragningslista
Motion från Värmlands koklubb
Svar på motion från Värmlands koklubb
Motion från Per E. Falk
Svar på motion från Per E. Falk