Föreningen har tyvärr tagit det tråkiga beslutet att ställa in årsmötet i Haparanda den 3 – 5 augusti, detta på grund av rådande situation med Covid – 19.

Årsstämman kommer i stället att utföras i digital form och mer information runt denna kommer att meddelas allt eftersom de praktiska detaljerna kommer på plats. Även information angående hur pristagare kommer att uppmärksammas kommer att meddelas framöver.

Perioden för att skicka in motioner är förlängd till den 15 maj. Skicka dessa till maria.eriksson@srb-foreningen.se eller SRB-Föreningen, Råby 2003, 242 92 Hörby.

För att inte gå miste om den unika chansen att besöka vackra och bördiga Tornedalen så kommer stämman 2021 att anordnas i Haparanda – så boka den 2 – 4 augusti 2021 i kalendrarna redan nu!

Har ni några frågor och funderingar så får man gärna ringa Maria på 0706 – 62 67 98. Vi hoppas på er förståelse och på återseende!