UPPSAMLINGSPLATSER DIGITAL ÅRSSTÄMMA 2021

SRB-Föreningens årsstämma kommer även i år att ske digitalt och går av stapeln den 3 augusti, klockan 10 – 13. I första hand hoppas vi att så många som möjligt har möjlighet att koppla upp sig hemifrån eller vart man befinner sig, men vi kommer att erbjuda nedanstående platser för dem som behöver. Anmälan till uppsamlingsplatserna bör ske så snart som möjligt och allra senast den 26 juli. Först till kvarn då det är ett begränsat antal platser på grund av restriktioner. Hör av dig till Maria på maria.eriksson@srb-foreningen.se och ange vart du vill delta.

För övriga kommer länk till mötet att skickas ut cirka en vecka innan och stämmohandlingar bifogas till denna. Glöm inte att anmäla er till ovanstående!

Kalmar
Växa Sverige